COLLEGE.

Dammråttan jag ser dig allt, HAHA.

Hejos! bjuder på en 'dagens outfit' idag igen, rätt lik gårdagens. Har mina nya skor på mig btw. Tänkte lägga upp bilder på mina inköp från veckan, så tror jag gör det senare. Idag blir det väl lite städning kanske, om jag inte gör det imorgon istället. Sen kommer Nasse hit, ska lätt gå ut en runda eller flera då. Gött väder idag ju! cpväder som ändrar sig hela tiden. Först är det typ storm och svinkallt sen blir det sol och rätt så stekigt väder. Nu ska jag nog ta något att käka, har visst inte gjort det idag haha, tar allt annat före frukosten. Tycker inte frukost är det godaste faktiskt. Kvällsmat är fan så mycket najsigare! Ha'd.

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback