AFTER TONIGHT.

Nu har jag lyckats bli lite sjuk. Kände det redan tidigt i onsdags, men jag kan nog erkänna att det blev lite värre efter Madison huhu. Var på en liten efterfest sen som kanske inte var världens roligaste, men men. Sen skola dagen efter.. var en aning trött. Fast igår sov jag igen allting. Idag har jag bara legat i sängen hela dagen och kollat på program. Hade mitt fjun som sällskap också åhå! skulle egentligen gått ut i Halmstad ikväll men nu blev jag ju sjuk så det får bli någon annan gång. Lite tråkigt och bara sitta här hemma, blir så segt när man är sjuk. Korvigt att det ska dröja så lång tid med kameran, verkar som att det är många som vill ha den just nu. Ringde och frågade om dom hade fått in den i fredags men då var dom tingade, så nu får jag vänta ännu längre. Dom skulle ringa när dom hade fått in den igen. Hoppas jag kan få den i veckan i alla fall! Är så trött på min kamera att den till och med ligger oladdad, sorgligt. Vi är klara med varandra nu, vi behöver gå vidare, gå skilda vägar. Haha.. true story. Hade nästan varit skönt att gå ut en runda, fast jag är rädd att jag dör. Min näsa kanske trillar av. Nu ska jag se om det blir någon nice mat, eller om jag får göra lite makaroner. Jag och pappa är ju inte kända för att bruka laga mat, haha lata jävlar. Kanske skulle ändra på det, lite i alla fall.

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback