EVERLONG.

Åh, kolla fjunet i bakgrunden.. ligger där och bara ser mjuk ut.

Helt nytagna bilder, yeah. Med och utan glasögon till och med. Fint väder idag... herre jösses! igår hagla det... tur jag inte var ute då. Känns ju som att få små stenar kastade på sig. :( Fast hur nice är det inte när man sitter inne med tända ljus och en film också ösregn ute, gärna lite åska med! då är de gött. Haha. I förgår natt när jag skulle nanna, så hörde jag något levande i mitt rum. Helt säker på att det var en mus. Oväntade gäster så där på natten tycker jag inte om. Trodde inte jag var en sån mes som blir rädd för en mus.. men tydligen. Det där ljudet den gjorde ifrån sig fick mig att flytta mig från sängen till soffan istället. Hahaha, fast tror inte den var i mitt rum faktiskt. Antingen i väggen eller under golvet eller nåt fast den hördes tydligt. Jaja, hörde inte den inatt så tror det är lugnt faktiskt. Det var nog allt just nu, godkvällas.

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback