FREAK.


Nu har jag rensat byrån, haha.. normalt klockan 1 på natten ohja. Det är då min städsida brukar komma fram som mest, vet fan inte varför. Lagom random det dära. Vet att det kommer bli stökigt igen men nu är det iallafall fint. Har typ sprängt mina lådor med kläder, har sjukt mycket kläder men det hindrar mig inte från att köpa nya. Man vill ju liksom ha något nytt ibland (eller alltid hehe) Ingen skola imorgon inte, känns rätt onödigt. Imorgon borde jag väl typ plugga, hatar att jag inte tar tag i saker när jag vet att jag måste. Som sagt, ska jag göra något så ska det vara något nice och läxor är inte nice hahaha! Känner hur häftigheten stiger.. ae ska nog ta och försöka sova, skriver bara massa trams. Lal. Godnatt!

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback