STAY AWAY.


Josse kanin. :F

Orkar inte. Dagarna går så jävla sakta när man är sjuk, vaknar typ 7:30 varje morgon men idag lyckades jag faktiskt somna om. Sitter på mitt rum med massa ljus och persiennen nere, frös sönder innan men nu börjar det bli lite bättre. Halsen är ju dock inte bra, har fan oftare ont i halsen än huvudet. Skojar inte.. jag menar det är oftast vanligare att man får huvudvärk lite då och då än halsont. Fast bara jag slipper halsfluss så är jag nöjd! Ska nog gå och lägga mig i min säng igen (fast den känns som en sten just nu, ligger inte skönt hur jag än gör typ). Jaja, ligger i alla fall en fjunig katt där. Ha de gytt.
Alexandra - Uppsalas största blogg:

Hej :) Nu är vinnaren av den valfri one piecen utsedd. Vinnaren har blivit mailad + länkad i inlägget där ni anmälde er till att täva.. Det hittar ni på KATEGORIER > TÄVLINGAR!! sen är det bara att bläddra tillbaka till inlägget! Tack för att du deltog :)



Nu har jag startat en ny tävling där du kan vinna valfritt märkesplagg/produkt från märken som louis vuitton, ed hardy, gucci, converse osv. Klicka på länken här under för att komma till tävlingen! :

http://vadfanskajagheta.se/2011/may/vinn-valfri-markesproduktplagg.html#comment

2011-05-05 @ 21:34:16
URL: http://vadfanskajagheta.se

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback