SKJUT...

..min näsa (och läxor). Näsan har kliat sönder hela jävla dagen, dessutom har det kliat i munnen. Undrar om det är något jag inte tål eller om det bara är lite random nu på våren. Jävligt jobbigt är det i alla fall. En till sak som är jobbigt är att det har hänt något weird med min häl typ. Kan inte ha på skon helt så det ser lite efterblivet ut, men det gör sjukt ont så det får la va så. Skulle nog vilja påstå att folk är mer efterblivna om dom inte fattar att min fot faktiskt är skadad. :< Inte på så bra humör som kanske märks, hehe. Inte kul när näsan är helt röd och kliar plus att jag måste plugga historia som är äckligt tråkigt. Kan inte riktigt koncentrera mig heller, och jag är trött. Får väl snart ta moppen hem till mamma. Måste duscha och ska nog sova där också, badrummet blir fan aldrig klart heller, kul. Ursäktar för ett argt inlägg, kommer ett finare någon annan gång, jag lovar.

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback