HANG OUT ON CLOUDS.

Bild från i vintras, Fotograf: Sigrid

Varför har jag börjat använda "frågor" på Facebook. Tyckte den var så jävla jobbig i början, iofs så tycker jag det fortfarande men ändå känner jag för att svara ibland. Haha! Fast jag (och 10000000 andra) vill fortfarande ha en ogilla-knapp. Fast det har säkert något o göra med att det är negativt eller något sådant skulle jag kunna tro. Längar till fredag hihi, fast ändå inte har historiaprov då också... lite skjut-mig-känsla får jag när jag tänker på det. Jaja, hoppas det går bra iallafall. Tror jag och pappa skulle iväg och kolla på duschkabin idag, badrummet är liksom färdigkaklat nu så nu ska bara möblerna och det in, fast det tar ju ändå ett tag till. Ska bli så jävla nice när det är helt klart. Ni får ha de gött!

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback