I HEART YOU.

Bajssöndag. Jaja.. jag gillar iallafall söndagar mer än måndagar, tisdagar, onsdagar och torsdagar haha! Jag menar man har ju faktiskt sovmorgon och jag har det rätt soft ändå, jag och Bullet For My Valentine softar hårt. Btw, dagens i-landsproblem: det finns bara en godis kvar av den bästa sorten. Idag har jag cuttat mina jeans, ohyeah! Det blev nice tycker jag. Gillade inte dom så mycket innan så jag gjorde ett försök med saxen, haha. Jag kanske borde dra ut en runda. Fast min fot är ju fortfarande sär.. tror jag drar till doktorn snart och kollar det. För det känns inte bra.. gör svinigt ont om något trycker på hälen/hälsenan. Sen kan jag ju passa på och säga att Netto i Halmstad suger. Hade fått en kupong från en tidning där man fick 15kr rabatt om man köpte en glass från GB. Så när jag hade valt den dyraste glassen så tar dom inte emot kupongen. Fattiga affär! Haha, fan inte okej alltså. Nu ska jag fortsätta sitta här inne och gå upp i vikt, äh! det är nog lugnt, tror jag. :D

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback