DON'T LIE TO ME.


Bajs att Christian åkte ut från Big Brother, nu hoppas jag fan att Simon vinner! Jajaja, slutsnackat om det skitprogrammet vilket det är egentligen men jag tittar på det ändå he he. Chillar med lite musik nu, ska snart plugga till ett prov jag har imorgon och sen blir det väl att sova. Tur man har lite sovmorgon imorgon i alla fall. Kan sammanfatta helgen lite kort:

Fredag: Stack till Karsefors ändå, trodde inte det men så blev det. Sen fick jag skjuts på en pakethållare, inte så bekvämt men vafan annars hade jag fått sova i en buske typ. Mer syndom den som fick skjutsa i det jävla vädret haha. 

Lördag: Stanna en natt till hos O ♥

Söndag (Mors dag): Åkte hem, umgicks lite med mamma.
Nu måste jag lägga mig i sängen och plugga lite... HA'RE
ALEXANDRA - uppsalas största blogg:

Hej!

vinnaren av det valfria märkesplagget/produten är nu utsedd och finns länkad längst ned i det gamla tävlingsinlägget som du hittar på KATEGORIER>TÄVLINGAR!! och sen är det bara scrolla tills du hittar inlägget! SUPERKUL ATT DU VAR MED OCH TÄVLADE!



Nu har jag startat en ny tävling där du har en ny chans att vinna valfritt märkesplagg/produkt från bla converse gucci, louis vuitton osv precis som innan:)

Det är bara klicka här på länke för att komma dit;

http://vadfanskajagheta.se/2011/may/tavling-vinn-valfri-markesplaggprodukt.html#comment

2011-05-30 @ 16:32:51
URL: http://vadfanskajagheta.se

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback