22 MAY.



PALLA att dom två bästa i BB-huset är nominerade... och palla att en av dom ska åka ut ikväll. Jaja, slutsnackat om det, var bara tvungen att skriva det (viktigt som fan). Var och käkade (och duschade) hos mamma innan. sovit länge idag, slö.. imorgon ska jag dock upp i tid, så det blir något plugg gjort. Är ju ledig imorgon på grund av inställda lektioner. Kanske skulle ta några bilder på mina nya inköp som jag gjorde i veckan hiho. Får se.. inatt drömde jag en väldigt bra dröm. Jag var ute och gick någonstans med Sophia sen helt random möter vi Bullet For My Valentine, hahaha. Snacka lite och tog kort med sångaren och gitarristen. Laaal, bara för att jag snackade om det i veckan så drömmer jag om det. Synd att det inte var sant då bara, haha.

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback