HEY.


Nu sitter jag och chillar med musik lite såhär på kvällskvisten, (fint ordval). Är inne och kollar den här sidan lite, många fina och inspirerande bilder hihoho. Fast nu när jag gick in så ser jag att folk har lagt in massa egobilder typ, och det tycker jag ju inte hör hemma på den sidan om dom inte är fotograferade med en speciell kamerateknik eller på ett konstnärligt sätt typ, haha. Idrottsdag imorgon då, fick bli tennis och boule (HAHA, hej pensionär!) Men rätt nice för jag slipper ta den tidiga bussen (07:02) imorgon då. Btw så piercade jag naveln på lovet (24/2, i torsdags) Gjorde faktiskt inte så ont eller det känns ju men det går så snabbt så det var inte särskilt farligt. Längtar tills jag kan ha lite finare piercingar, just nu har jag bara en ring om ni ville veta. Men om typ 5 veckor ska jag byta. Måste fixa tid hos frisören också, så jag kan få fixat mitt hår, men nu ska jag faktiskt gå och borsta tänderna, godnatt!

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback