SHOUT OUT.

Aha då har jag varit på Väla och IKEA denna helgen också, haha alltså... tredje gången i rad nu då. Sen skulle kanske jag och pappa dit imorgon IGEN. Pallar egentligen inte det, har ju varit där varje jävla helg nu haha cp. :s Men denna gången skulle jag och mamma köpa present till pappa eftersom att han fyller år på måndag. Dessutom köpte jag lite saker till mig själv också he he. 




Köpte ett par blåa också, har ju ett par vita men jag hade faktiskt tänkt göra det någon gång så jag gjorde det nu. Hade tänkt köpa ett par andra vita låga tygskor men jag väntar lite tills det blir varmare. Älskar dessa i alla fall!

Köpte andra boken av Sofi Fahrman och Ego Woman på bokrea, jävligt billigt höhö.

Sen köpte jag också ett läppsyl (ja, jag vill stava det så) Ha de gott!

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback