PRAY FOR THE DEAD.


Naee pallade inte smink idag (fast inte igår heller faktiskt hehe) Ser ut som att jag inte har några ögonfransar.. I'm a man. :(

Var hos frisören idag och slingade mitt hår (som ni kanske ser på bilden?) sen klippte hon topparna lite också. Tog ungefär 2 timmar och 40 minuter. Hade lite tur med bussen också, sen när jag skulle hem från frisören så hann jag precis med min buss. Har aldrig haft så lent och mjukt hår som jag har nu, luktar gott också. Najs! Något som är mindre nice är ju vädret! Hade inte märkt något på hela kvällen och sen när jag öppna dörren så bara såg jag snön... pallar inte riktigt alltså. Har ju börjat använda vårskor nu och till och med min vårjacka idag och igår. Nu blir det väl att gå tillbaka till vinterjackan och vinterskorna. Fast kommer nog ändå ha mina andra skor hihi. Ha det bra!

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback