FREEZE.


Sitter här inne och fryser, det är fan jobbigt. Jag misstänker att jag är väldigt känslig mot kyla. Hatar att vara ute när det är kallt! Istället sitter jag inne och äter och tjockar mig haha. Men till exempel som idag det är inte så jävla kallt ute egentligen men ändå vill jag helst vara inne. Fryser här inne, och jag har ändå jeans, tjocktröja och strumpor på mig. Det tycker är rätt så normalt att ha på sig inomhus vid denna årstiden höhö. Brukar stänga min dörr och tända massor med värmeljus och ha igång datorn, så blir det extra varmt i mitt rum, gött! Längtar till sommaren! Funderar på om jag ska starta Sims, fast sist tyckte jag inte det var kul så bara kanske. Ha de!

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback