TVÅ MÅNADER.

Idag är det två månader kvar tills jag fyller 18 år, yeah. Jobbat från 9-15, sen var jag nere på stranden en stund eftersom att Jenny och Jessica var där. Trevligt, sen kom Ronja hit direkt efter the beach. Så det har varit fullt upp hela dagen för en gångs skull. Badade i Båstad med Ronja innan också, svinkallt så det var bara ett snabbt dopp. Jobb imorgon också, tror jag tar hela veckan. Klarar sena kvällar ändå ;) somnade liksom runt 2:30 igår men jag jobbade på bra idag ändå. Fast det är ju såklart bättre att gå och lägga sig i tid så att man inte är lika död på morgonen sen. Blir nog stranden imorgon direkt efter jobbet igen fast med Sophia denna gången. Schtek! Borde nog dra in i duschen strax. Ha de gott!

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback