SOMMARLOV 2011.


we ♥ it
Kan fan inte sluta äta jordgubbar när jag väl börjat alltså. Jobbigt läge, vill ju inte att dom ska ta slut heller. Har ätit upp en halvliter själv typ, skäms nästan lite. Fast det finns en hel halvliter kvar men den är väl också slut snart. Haha, nä ska spara lite nu. Sov lite för länge idag, (ovanligt att jag gör det, haha ehh) fixa mig på ca 20 minuter sen brumma jag iväg till bussen. Var ju mindre roligt att köra hem i regnet sen. Fan vad blöt jag blev, men jag kom hem lite tidigare i alla fall hah. Kollade när några spelade och sjöng i skolan, sen blev det tårta med klassen. Helt okej! Dock ska alltid vädret vara så här på skolavslutningar nu för tiden. Fast jaja, nu är det sommarlov och det är förjävla nice!

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback