SLEEP IS JUST A COUSIN OF DEATH.

Orkar nästan inte skriva egentligen men vafan. Igår jobbade jag som vanligt, sen drog jag och Sophia till Båstad och stekte och badade, fast fan va kallt vatten där är. Senare på kvällen drog vi istället till bassängen här i Skummeslöv och badade, mycket skönare vatten haha. Oljade in träbänkar hela dagen igår på jobbet, riktigt drygt var det. Så satt jag där i linne och målade på och sen när jag kommer hem har jag såklart bränt mig på axlarna och ryggen. Snygga vita sträck jag har nu, så kallad linnebränna.. he he. Näsan blev också lite röd, får nog lära mig och smörja in mig. Bränner mig bara på dom tre ställena sen brukar det var lugnt. Färg har jag i alla fall fått! Skulle dratt till stranden idag igen efter jobbet, men då skulle det såklart bli fult och kallt. Blev bara en liten runda med Sophia i Båstad, där käka vi litta KÖRV med mos. Oljat in trädäck och staket idag igen, börjar bli lite tråkigt men jag (och en till tjej) är strax helt klara. Roligt att vädret ska bli kasst precis nu till helgen... eh nej. Aja, dock är det bättre om det är mulet och varmt än sol och kallt. Fotade en hel del igår, men jag orkar nog inte lägga upp bilder just nu. Kanske blir att dra in till Laholm sen, får se annars ska jag nog bara chilla. Ha're

Pretty awesome. Fotograf: Sophia

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback