JULI.

Trött. Fyfan vad tråkigt det var på jobbet idag alltså, lika bra att vara ärlig. Skurat skolbänkar hela dagen.. från 9 till 15, ungjävlar som ska rita och sätta tejp över hela jävla bänken. Hahaha! man pallar ju inte. Tur jag har en tjej jag kan snacka med i alla fall, OCH jag slipper ju göra alla bänkar själv. Jajaja, goa pengar! tjänat ihop en hel del från förra veckan redan så. nAjs! Får se om det blir någon ny kamera, Nikon D7000 hade suttit fint, fast den kostar... mycket, funderar annars på D90. Om någon ville veta det. Nikon ska det i alla fall va, inget annat trams huhu. Kan också erkänna att jag failade lite idag. Körde moppe till jobbet, och när jag skulle svänga så såg jag inte att det var grus där så jag trillade HAHA. Fan, jag kanske måste börja köra med glasögon. Jag tror det faktiskt, för hade jag haft dom hade jag definitivt sett det. Asfalten var typ samma gråa färg som grusen så därför jag inte såg det. Kanske bäst att ta på mig glasögonen då.. annars dör jag kanske nästa gång, eheh. Aja, slog mig inte i alla fall! hoppas ingen såg mig HAH, måste sett så jävla efterblivet ut. Jag tycker vädret kan ta och skärpa sig! Var på stranden i Båstad hela dagen igår, underbart. Vattnet var också asskönt! Märktes att tennisveckan invigdes igår, var liiite mer folk än förra veckan så att säga. Kan också passa på att skriva att jag har träffat på en fågel som lät som en katt. Jag och Sophia cyklade på stranden så hör vi något som jamar typ. Så är det en fågel, alltså wtf! Jag har sett en fågel som faceplantat och nu en fågel som låter som en katt. Knepigt. 

Hade det niceee i lördags, först var vi på en förfest typ i Laholm, sen vidare till Mellbystrandskalaset. Trevligt att man kom in på strandhotellet också hihihi. Bad girl, häftig osv. Tackar för sällskapet, skjutsen och allt ni bjöd på! Mycket snelt. ♥

Bjuder på lite bilder nu!

Var inne i Båstad och chilla lite en dag, sen dela vi på två körvar med mos.
Där var en minisnigel bland våra jordgubbar! Vafaaan.
God sallad jag käka igår, nästan lite nyttig för en gångs skull;)
Energidryck som pappa kom hem med, fräääsig flaska alltzu.

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback