HIT THE FLOOR.

Kan börja med att säga grattis till Sara som fyller år idag! :D Gick väldigt dåligt att komma upp från sängen idag, blev lite försenad till jobbet, hehe. Inte så mycket men ändå, fast dom blir inte arga. Jag är för gullig att bli arg på HAiheh. Fast sen jobba jag (och den andra tjejen) på jättebra. I söndags var det Madison's, jävvla massa turister, sjukt alltså. Första man träffar på när man kommer ut från bilen är ett gäng tjejer (stockholmare) som frågar vart stan ligger lol. Eller såklart mena dom ju hamnen, haha! men det var en trevlig kväll faktiskt. Kom in lite sent dock, så tiden gick för snabbt. Tackar för sällskapet i alla fall! ♥ Ska in till Båstad sen lite senare, träffa Sara och Sophia. Sen måste jag ju se om jag ser Sofi Fahrman (Sofis mode-redaktionen) dom ska vara där nu 12-14 juli.

Får bli en av mina favoritlåtar idag med världens bästa boys. ♥
ida w:

De är grymma BFMV! Såg dem live förra veckan för andra gången :)

2011-07-13 @ 20:17:36
URL: http://idawe.blogg.se/
ida w:

- Nice låter bra! :) För de är minst lika bra live ju! ^^

2011-07-16 @ 00:48:06
URL: http://idawe.blogg.se/

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback