SMELLS LIKE TEEN SPIRIT.

Gött med fredag! MEN vädret... pallar inte. Nice och köra hem från jobbet i regn YEEES. Igår var jag på Väla och Ikea med mamma, köpte ingenting haha. Fast dagen innan det var vi i Halmstad och då köpte jag ett linne, en skjorta och en tröja, kanske lägger upp bilder senare. Dock hittade jag två par Converse som jag vill ha på Väla, ÄNTLIGEN har dom vinröda Conversen kommit tillbaka igen! :D Letade som in i helvete efter dom på internet innan, gick inte att hitta men nu så. Får väl köpa dom sen, fast just nu borde jag inte lägga pengar på nya skor eftersom att jag helt enkelt inte behöver nya. Nu ska jag chilla, softa och ta det lugnt.

Lätt ett av världens bästa band och låt enligt mig.

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback