FAST I MITT HUVUD.

"Fast jag inte sett dig på så länge 
Tänker jag på dig ibland 
Det var nånting som fastnat på mig 
nåt som aldrig helt försvann 
Fanfanfan det skulle varit du 
Fanfanfan det skulle varit du 

Fick jag spela om partiet 
Fick jag chansen en gång till 
Fick jag vrida tillbaks tiden om dom gav mig en ny giv 
Fanfanfan det skulle varit du 
Fanfanfan det skulle varit du 

Alla klockor, körer 
Alla himlens orglar skulle varit för oss 
Alla trummor och trumpeter 
Alla sagor, alla under 
Allt på en och samma gång 
Fanfanfan det skulle varit du 

Fast det var så kort romans 
var det nåt jag borde ha förstått 
Såna chanser kommer en gång bara 
Aldrig att dom kommer två
Fanfanfan det skulle varit du 
Fanfanfan det skulle varit du"

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback