BRING YOUR GUN.


Palla korvvädret ute. Det är faktiskt rätt cp att det är så kallt ute i JULI jävla månad. Man önska ju att det kunde vara fint och varmare väder lite oftare. Typ vinter hela året om här snart ju. Ledsen blir man. Fick en ask chokladhjärtan av barnen (och fröknarna) från Hasslövs skola idag. Har ju städat hela deras skola typ, haha. Golligt, golligt! Sen har jag (och den andra tjejen) varit på bygdegården idag och spikat på nya och tagit av gamla tassar på stolar. HAHA så fattigt jobb, i know men vafan pengar som pengar! slutade med att vi tävlade om vem som gjorde klart flest stolar först. Hahaha, efterblivna. I tisdags var jag i Båstad och firade Sara med Sophia, Simon och Niklas och sen träffa vi självklart massa randoms. Mycket trevligt. Kom dock hem vid 4:30, och dagen efter var det jobb klockan 9. Så igår var jag faktiskt död, låg i sängen hela dagen efter jobbet hehe. Eller jag och Pysen gjorde, my baby and I. Ha de gott!

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback