SW33T.

Gött att redan vara hemma! Har bara foto idag, och vi har börjat på ett nytt projekt. Ska göra det mesta imorgon, så jag hade inget att göra. Så det blev 11:05-bussen hem idag också! Har nyss eller för ett tag sen ätit lite mat, och nu måste jag göra historian. Sjukt tråkigt men ja.. jag måste. Somnade jättetidigt igår, typ vid 17, 18. Sen gick jag från soffan och la mig i sängen istället och sov vidare, vaknade 23:35, sen somna jag igen. Vakna någon gång på natten, sen gick jag upp 5:10, duschade och sånt. Tog 7-bussen och sen hem vid 11 igen. Chillig dag! Nu har jag verkligen vänt dygnet rätt igen. Försover mig inte, lägger mig i tid. Inte likt mig, haha! Nu måste jag plugga lite... ha de!


Lite egobilder idag hohoho cpfingrar. Haha! snacka om skillnad på iPhones bildkvalitet när det gäller dagsljus jämfört med "inomhusljus" typ.

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback