BLOW MY WHISTLE BABY.

Halsjävel. Fast okej, bara jag inte har halsfluss så är jag nöjd. Vill aldrig mer känna den smärtan igen fifan. Gör rätt så ont när jag sväljer, men jag tror ändå jag ska käka typ en pizza eller något snart för jag är hungrig. Btw så är mina smörgåsrån slut - inte okej. Får köpa nya, dessutom måste jag ha ett nytt läppsyl om ni ville veta. Det är viktigt, typ beroende så ja.. det är helt enkelt viktigt. OCH det är nice. Funderar på om jag ska spela lite Sims strax för jag spelade knappt något sist, gjorde bara min hEfiga simsgubbe. Ha de gytt!

Sigrid:

lypsyl*.............

krya på dig!

2011-01-17 @ 16:05:43
Josse:

Men naaaj! Sigrid man kan faktiskt skriva läppsyl också! :o tack :)

2011-01-17 @ 16:14:04
URL: http://rulesbyjosse.blogg.se/

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback