WTF.

Tramsade lite med Sigrid i studion idag. Hon skulle mest testa ljuset och så. Blev några få bilder som blev bra hEhe.

Facebook håller på att förvandlas till bilddagboken. Det är fan inte bara hemsidan som börjar bli så, det är också folket. Blir så trött på alla dessa "gilla om du tycker jag ser bra ut", "skicka ett hjärta i chatten om du är intresserad av mig" WTF? och att personer i 18-års ålder och uppåt håller på så, det är bara efterblivet. Sen att hela min startsida fylls med fjortisar för att personer från min Facebook gillar deras foton, det är inte heller speciellt trevligt... men ändå hänger jag fortfarande där? har fan inget bra svar på det egentligen. Jaja, nog om det! igår var jag med Filip, vi åkte till Halmstad. Han skulle hämta sina fotbollsskor sen åt vi på Max, fick vara lite snäll och äta där bara för att Filleponken gillar det fast att Mc Donald's är bättre hihi. Imorgon ska jag till Väla wiiiee! är ju ledig så atteh.. vissa har det förjävla bra och just nu är jag en av dom! FUCK YEA. Dock finns det ju personer som redan har jullov, men jag klagar inte. Behöver egentligen inte gå på julavslutningen som är på onsdag men jag vill faktiskt det. Brukar ju nästan vara lite trevligt då! tror inte jag ska göra något ikväll, vara uppe lite längre och sen sova lite längre imorgon. Kanske skulle städa rummet, det behövs faktiskt. Det är inte så att det är massor med saker på golvet men lite sand osv. Kattafan drar ju in sand i sängen som sen hamnar på golvet eftersom att jag inte vill sova i en sandsäng.

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback