TALK TO THE PAW.

HA, Pysen bah "talk to the hand paw"

Har varit med fina Filleponken i tre dagar nu men idag var det dags för oss att säga farväl för några dagar haha. Vi hade fin en-månads-middag innan. Stekta mackor med stekt ägg på (i?) sen har jag klätt granen, han är så fin. Studentfest i onsdags, sen sov vi i Halmstad men hade ett jävla problem med att komma hem dagen efter men vi tog tåget. Dock missa vi det vi hade tänkt ta så fick sitta där i en timme och vänta, men sen lyckades jag få bitch-Jenny att hämta oss i Laholm. Har bara legat och chillat sönder igår och idag.. men nu ska jag strax hem till mamma och göra knäck! so nice.
Btw, min iPhone fick bada lite innan... tyvärr så har den varit med om en olycka och det verkar inte som att den vill fungera riktigt. Den gled ur fickan när jag skulle sätta mig och pessa, kan ju säga att det var tur jag hann ta upp den innan.. ja ni vet vad. Det enda som kommer upp på skärmen är det där jävla Apple-äpplet. Sen lyckades jag med hemknappen sätta igång Run to the hills, lagom random. Jaja... har i alla fall beställt en ny mobil nu. Najs men dyrt... men nu vet ni varför jag inte svarar på mobilen. Det är lite svårt eftersom att den inte fungerar HEHE.
GOD JUL

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback