LISTEN IF YOU DARE.


Börjar dagen med lite hardstyle. Så jävla coolt. Sovit länge idag, ställde klockan på 11 men jag var ju såklart en trött bebis då så jag somnade om direkt och vaknade 12.40 istället. HEehe, snart kommer Jenny och hämtar mig hon ska måla lite i sin lägenhet så får la vara med som sällskap. Sen ska jag till Välis! SO NICE. Ska handla julklappar, men det är nog inte helt omöjligt att jag köper en eller flera till mig själv också. Det är svårt att åka ifrån Väla utan att göra det nämligen. Behöver faktiskt ny piercing också, det är viktigt för denna börjar bli för stor. Inte bra! synd, men jag får hitta en lika fin eller finare. Är nog inga problem, men det suger ju lite när man köpt en piercing för 200 spänn och man hinner inte ha den så länge. Kan heller aldrig använda den igen men men.. så är det. Nu ska jag klä på mig, fixa till mig lite och äta något snabbt. Ha en fin dag!
Felicia:

fin bild! :)

2011-12-20 @ 13:35:20
URL: http://filluxen.blogg.se/
Tina:

Hej. Just nu kan man vinna en onepiece på min blogg om du vill delta! :) Förlåt om jag redan har kommenterat detta eller om du inte gillar reklam :/

2011-12-20 @ 20:39:45
URL: http://tinanj.se

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback