FUCKING MONKEYS.


Hihi, min snuttis ♥

"Är du dummare än en apa? Nej!"
tydligen så finns det personer som inte vet om att de själva är smartare än en apa. Alltså ae, jobbigt med apor på hela startsidan men men.. haha! ska sluta klaga på Facebook nu. Idag har jag sovit, ätit makaroner och varit på Väla. Hängde aldrig med Jenny till Halmstad eftersom att det blev för sent för mig och mammut att dra till Väla då. Vi var där nästan till stängningstid, köpte julklappar, en tröja och en jacka. Jackan var på rea så den var svinbillig och då var jag ju bara tvungen. Letade efter en klänning som jag hade tänkt att ha imorgon på studentfesten men där fanns ju inte en enda som var najs. Vill ha en röd, typ blodröd sammetklänning som sitter tajt och är kort. Haha! (nasty det lät) men det är sådana klänningar som sitter bäst på mig. Typ alla klänningar är för långa för mig, så jag ser bara ännu kortare ut om jag tar på mig dom. >: Hittade en sån typ fast den var grålila och såg knepig ut.. ae får bli något annat då! men eftersom att jag typ inte äger något rött klädesplagg så får jag väl ta på mig en tomteluva så att jag åtminstone ser lite julig ut haha. 

Btw så blir det ingen julavslutning för mig imorgon. Känns för onödigt, får gå upp tidigt, får vänta i Laholm ett bra tag sen får jag vänta i Halmstad också. Får fan vänta mer än jag är i skolan, hoppas jag inte missar något fantastiskt men det tror jag inte.. kan avsluta det här inlägget på ett juligt sätt. GOD JUL
Chayenne - En av Sveriges skönaste unga mammabloggar.:

Dagens blogg ny omgång!

http://sense.webblogg.se/2011/december/utkast-dec-21-2011.html

Va gärna med du också om du känner för det :) Annars önskar jag dig en fin dag idag! :)

2011-12-22 @ 11:10:15
URL: http://sense.webblogg.se/

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback