SOMETHING IN THE WAY.

Var nyss i Halmstad med mamma. Skulle köpt min kamera idag, men som vanligt har jag otur så den fanns inte där, utan bara på Göte Karlsson Foto på Viktoriagatan och dom hade såklart stängt idag. Så nu får jag vänta tills måndag. Man blir ju så glad, först moppen sen det här. Blir ingen utgång ikväll heller, för Jenny fick inte ledigt från sitt jobb så ja.. just nu ser inte min födelsedag så ljus ut faktiskt. Är med i tidningen idag! mamma som skicka in, bilden är fan megastor loool! hehe känns lite inte ok faktiskt men men. Nu är jag kändis yao, men mest ledsen är jag för att min kamera inte är här med mig nu, längtar sönder tills den är min. Jaja fick i alla fall shoppat lite igår och idag. Köpte en tröja och en skjorta idag. Det var nog allt, haaj!

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback