CONSCIOUS COLLECTION.



HEJ! Nice söndag idag. Fick dessutom bli en bild på vad jag har på mig idag också! Btw, tummen upp till H&M:s nya kollektion! :D Köpte linnet (på bilden) om ni ville veta. Var ute och gick på stranden innan med mamma och hennes killes barn, plus deras hund och Nasse. Vaknade dock sent idag, var uppe rätt så länge igår så inte så konstigt. Hade asont i ryggen när jag vakna, har fortfarande lite ont när jag rör mig ibland. Måste legat konstigt inatt eller något.. >: Får väl snart gå och göra lite kvällsmat till mig och pappa. Han är ute och fäller tallarna som är runt vårt hus. Alla ska ner sen, haha gött! Ser fan cp ut när dom är så stora. Så.. nu vet ni det också! heheee. Ha de fint!
Maja:

riktigt snygg outfit!

2011-04-21 @ 21:21:00
URL: http://mmajans.blogg.se/

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback