ALL FOR THE THRILL.


IT'S FRIDAY, FRIDAY, GOTTA GET DOWN ON FRIDAY! Mmmmmm älskar den låten, världens bästa! ♥ 

Hoppas alla förstog att jag skämtade där, annars är man lite smått efterbliven skulle jag vilja påstå. Innan så var Sophia här en stund, sen gick vi ut en runda i the big city Skummeslövsstrand och träffade M. Inte så händelserik kväll precis, men ändå helt okej. Har varit ute i ca 3 timmar i alla fall, sen var jag ute en runda i skogen med mamma och Jaffa innan. Aktiv idag, hihi. Brukar inte gå ut så mycket nu när det har varit kallt men nu börjar ju vädret bli riktigt nice så man kan vara ute mer. Hade skriftligt NP i svenska B igår förresten, hoppas det gick bra! Skrev ändå rätt så mycket tycker jag, men det är ju inte det som räknas.. hur mycket man skriver. Vi får väl se.. gött med påsklov nu! Fast måste tyvärr plugga också. Har två inlämningar och 2 muntliga redovisningar veckan efter lovet. Inte okej. Jaja, så är det.. väntar på att Big Brother ska börja, så jag kan lägga mig med mitt najsiga duntäcke. Fattar inte varför jag ens tittar på Big Brother, helt meningslöst skitprogram typ? Haha! Ha de fint! Godnatt.

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback