APRIL APRIL!

FREDAG! Asnice. Då var APU:n slut, rätt gött ändå.. blir faktiskt rätt segt att vara på samma plats i 3 veckor och göra typ samma sak varje dag, men nice med 3 läxfria veckor och kortare dagar. ;) Nu när man kommer tillbaka till skolan är det ju nationella prov i svenska B typ direkt. Vet inte riktigt vad som händer ikväll ännu, antingen blir det Bahnhof eller sitta hemma inlåst på mitt rum i ett hörn och papercutta mig själv lite, uhuhu najs. (SKOJA för er som inte förstod det, alltså det sistnämnda då hehe) Har heller inte lyckats bli lurad eller lurat någon idag. Fast jag lurade min hund för några dagar sen, hihi. Hon trodde jag hade hällt upp mat i skålen så lät jag henne gå fram men så var där ju tomt. Haha, men hund blev lika glad ändå.. :s korkad och söt. ♥ En gång lurade jag folk på Bilddagboken att jag skulle skaffa glasögon.. det sorgliga är nu att det faktiskt inte är ett aprilskämt längre. Jag ska ha glasögon.. fast blir det värre så att jag måste ha glasögon hela tiden (vilket det säkert kommer bli) så skaffar jag nog linser, höhö. Kom hem lite senare än vanligt idag, åkte hem till mamma och duscha sen till Skummeslöv igen. Rätt jobbigt att inte ha dusch hemma alltså.. längtar tills badrummet är klart. Tur vi har en till toalett i huset i alla fall, annars hade man fått gå ut i trädgården HA HA... hm.. Just nu sitter jag och chillar med mina älsklingar. Snart kommer pappa hem och då ska vi dra och handla lite, ska även handla en "sminksak" haha, alltså glittereyeliner eller något vad det nu heter, hehe. 


Jonas:

Fråga mig inte hur jag hitta hit men här hamnade jag iaf. Normalt sett inte "my cup of tea" men denna låten var grym! Blir grym att ha på gymmet. Tackar för tipset :)

2011-04-10 @ 00:50:38
URL: http://zoalqill.blogspot.com/

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback