RUNNING IN CIRCLES.

FREDAY! :D gytt som fan. Började 8.10 sluta typ 15.40 eller jag & Sälman gjorde, vi ville liksom med 16-bussen! stack bara 10 minuter tidigare ändå så.. sen när jag kom hem låg mitt paket från H&M på sängen, wowowow! jaja, jackan var liite större än vad jag hade tänkt mig men men, tror jag behåller den ändå. Får hoppas att jag inte ser helt efterbliven ut i den eller något. ._. Sen när jag gick ut till köket stog där en burk med "MAMMAS CHOKLADBOLLAR" HIHI! gott. Västergök hade direkt ingen lockande mat idag om man säger så hehe.

Jaha, så vad händer ikväll.. inte ett piss här! D: just nu sitter jag och lyssnar på musik typ, ska nog fortsätta med det ett tag till. Tänkte i alla fall lägga upp nån bild på jackan nu.


lol. Inte så bra bild men vafan man ser la lite i alla fall ;D

..också en heftig tjäj med skärpa på tröjan istället för ansiktet. Kamerans fail!

PEACE!!!!!!

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback