RAINING BLOOD.

TISDAG. Kom hem 12:45 idag... Gytt! tråkiga lektioner men jaja, hade boxning på gympan! kände mig astuff haha not. Jaja, bättre än att jaga boll i alla fall! har dock massa jävla plugg. Håller på att plugga lite foto nu, skulle bara ta en liten rast håhå! äter chippe och dricker Schweppes samtidigt, de é nice. Fick en till läxa med mig hem idag, eller arbete (dööööö!) ska vara klart på tisdag, ska skriva en "nyhetssak" på engelska.

Saker som ska göras inom kort:
  • Fixa allt med APU-plats
  • Fotoprov - Onsdag (imorgon)
  • Två prov - Fredag
  • Boka tid hos frisören

  • Engelskaarbete

Tror det var allt just nu, se-e-egt! vill byta liv med Pysen ibland, särskilt på morgonen när man ska upp svintidigt. Måste plugga vidare...  peace!

Förresten.. bara så ni vet så var jag inte så jätteseriös i mitt förra inlägg. lol.

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback