COME ON BABY.

Föregående inlägg var bara en liten känsla jag kände när jag vaknade haha. Vill ha längre helg ju! men jajaja, hela dagen igår gick typ åt till att spela SIMS, nördfaktor 1. Stor risk att det blir så idag igen, även fast jag har matte att göra.. sov alldeles för länge idag, det är något fel på mig. Jag kan sova riktigt länge fast jag ändå lägger mig rätt så tidigt på kvällen. Är rätt så jobbigt att ha det så när man ska gå upp 6 varje dag typ. Fast nu går jag ju upp 6.30 men det kan ju bero på att jag är för trött för att gå upp klockan 6 (egentligen kl 6.30 också) Hmm.. kanske skulle städa rummet idag, det behövs faktiskt. Vad hände med min pedanta sida haha..



DOPE - Bitch

Peace.

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback