COCAINE.

WOWOWOWOW! jag är redan hemma! :D slutade typ 12.30, vi fixa så att vi slapp sista lektionen (eller Sigrid & Sälman gjorde men jag var med på det, satt bara kvar i fåtöljen, hade viktiga saker för mig hehehehöhö) så tack vare oss fick hela klassen sluta tidigare. Har även fixat så att vi slutar tidigare på måndagar också ju, hehe vi är bäst. FAN vad synd, skulle tagit med en kamera hem idag ju! men det glömde jag bort sen när jag kom på det var det nog ingen som kunde öppna, korvigt... skulle ju fota i helgen förfan. En dum tyskjävel har kört in i vår bil så den är repad och kofångaren nästan av.. KUL. FAN hatar lastbilschaufförer, eller inte alla men många av dem kör helt SÄR. Läs mer om det här om ni vill håhå. GYTT med fredag alltså, har inget planerat men jag drar nog till mamma, träffa Nasse och sånt också. Lär väl inte hända så mycket annat så.. ha de nice.



NOMY

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback