1, 2, FUCK YOU.

Hoppas ni har haft en fiiiiiin dag. Jag har haft en tråkig dag, kan ju bland annat bero på att man inte får va med sina kompisar när man ska jobba, dom vill man ska må BRA och ha KUL i skolan.. låt en va med sina vänner då. Varför ska man känna alla? det var skönt att ha sommarlov, spola bak tiden tack hehe. Blir redan knäpp, spenderar typ 7-8 timmar i skolan varje dag (förutom tisdag) och sen när man väl kommer hem då ska skolan med hem också, jävla läxor. Ursäkta, men jag blir så trött...

JAJA skulle bara klaga av mig lite! :D imorgon blir det i alla fall pannkakor i skolan, gytt! tänkte göra min läxa nu men den ligger ju hemma hos mamma så jag får göra den där sen. Nu kom moder, Ha de! ♥

Jessica:

mums pannekaogor! Vet vilket helvete skolan kan vara ibland, bara håll ut och lyssna på aggressiv musik när du kommer hem och föreställ dig att du spöar dina lärare, det hjälpte mig!



haha nu har jag också en blogg! Den är verkligen skitful, men du får gärna titta in :)

2010-09-02 @ 11:29:34
URL: http://artbyjess.blogg.se/

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback