+/-

Fantasifull rubrik. Har ett stort jävvla engelskatest imorgon, eller det känns så eftersom att det är 47 ord man ska kunna, och sen om inte alla är med är skitsamma för man måste ändå plugga in alla nu. Jaja, imorgon blir det i alla fall VÄLA efter skolan! men först måste jag ringa om APU-plats igen... segt, nu får någon fan ta in mig! annars blir det svårt. Ska dra och borsta tänderna och sånt nu, sen får jag plugga lite till fast tror det blir mer att jag tittar på tv istället, mohahaha. SOV GYTT.


random bild, har inga bilder här så fick ta denna bara.. hahaa som att ni bryr er ;)
korkskruv:

så jääävla fiin bild asså!!!!!!!! :D :D :D

2010-09-21 @ 21:55:27
URL: http://faceyourcrime.blogg.se/

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback