WHO IS THE MOST AWESOME PERSON TODAY?

Tisdag. Så jävla lönt att man gick upp 6:40, tog bussen vid 7 och kommer till skolan också är lektionen inställd. Sån snäll lärare som "glömt" säga det, var liksom redan bestämt dagen innan. Ibland förtjänar vissa lite stryk. Sen när vi skulle ta bussen hem och den matchar med Skummeslövs-bussen och allt. Tror ni inte den hade kört när vi väl var framme i Laholm då. Hallandstrafiken är kassa på att hålla tider. Som tur var kunde pappa komma och hämta oss, så vi kom hem i alla fall.

Dessutom är min tumme JÄTTEÄCKLIG nu, för min fina långa nagel bröts... fyfan. Mår dåligt av att se den vara så ful. Jaja, hoppas den växer snabbt för detta gillar jag inte. Måste göra lite skolsaker snart, satt och spelade GH nyss! ska spela lite till sen får jag väl försöka göra någon läxsak, haha. Gött som fan att det är lov snart, men iofs måste man ju jobba med overkillarbetet, fast jag ska chilla mer än att jobba ändå så. Skolan ska inte få förstöra mitt lov.

Blev ett litet argt inlägg idag, haha! men denna dagen har inte varit så fin om man säger så. Hoppas ni har det bra, peaceee!


- Svar: ingen

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback