HIMLEN ÄR OSKYLDIGT BLÅ.

- Den filmen såg jag ikväll. HEHEHE. Träffade Lisa i Halmstad, vi käkade på Mc donald's och sen gick vi på bio och såg den filmen då. Var ju rätt så rolig faktiskt! tack för kvällen, trevligt var det ♥ fast vi kom ju inte undan kvällen utan att faila, eller iofs var inte jag den skyldiga denna gången. Allt godis hamnade på golvet, hahaha fint. Sitter och lyssnar på musik och chattar lite just nu, orkar inte sova ännu. Fast nu har jag inte så mycket mer att skriva, peace out!

Lisa:

HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA :D JAG DÖR!

tack för kvällen snygging <3

2010-10-17 @ 13:07:01
Josse:

HAHA HAHA! :D :D fick oss ett gott garv där du! tack för kvällen ja, mycket trevligt. <3 <3 <3

2010-10-17 @ 16:02:54
URL: http://rulesbyjosse.blogg.se/

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback