LIGHTS AND SOUNDS.

Failar'N var jag idag, nog om det. Skönt med helg! sen bara 5 dagar i skolan, sen blir det 10 dagars APU. Blir säkert bra, slipper ju läxor hahaha (eller?.. jag hoppas det ._.) just nu sitter jag och äter godis och lyssnar på nice adhd-hardstyle, sen har jag två negerbollar kvar också! :D eller Delicatoboll står det på förpackningen om ni ville veta. Smakar fint i alla fall, lite skillnad ifrån Västergök... hehe. Har inga planer inför kvällen, blir säkert segt men men man får sova länge imorgon i alla fall. Vill SHOPPA, anmäl er här om ni vill shoppa imorgon. Hah.. nu får det bli lite bilder som Sigrid tog på mig på fotolektionen igår. kvalitén på bilderna, färgerna m.m ser olika ut beroende på vilken skärm/vilket internet man har..

(Redigering: jag)


Ida:

Riktigt fina bilder josse! :D

2010-10-06 @ 15:27:53
Josse:

Åh! tack så mycket! :D längesen man såg dig, hur har du det nu för tiden? :)

2010-10-06 @ 17:37:43
URL: http://rulesbyjosse.blogg.se/

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback