WILL I JUST FALL TO PIECES?

Nu ska jag sammanfatta min dag. Började med att jag gick upp 7:18 (haha det ska vara exakt), duschade.. och var cptrött för jag la mig klockan 2. Sen körde mamma mig till Halmstad vid 7:55, började 8:30 idag. Hade historia, sen matte och sist svenska. Hade ingen mediekommunikation idag så jag och sälN kunde ta 13.05-bussen. NICE! på svenskan spelade vi bara upp minidraman, så kunde ju egentligen skippat den också. Nu när jag tänker efter så kunde jag lika gärna varit hemma, för på matten fattar jag ingenting (matte B) och historian, var det bara redovisningar, och jag gjorde min redovisning igår. Haha! men jaja.. det gick bra att dra till skolan ändå höhö.

Innan var jag hemma hos mamma och åt och lite sånt. Handlade också, då dök där plötsligt upp en säl framför ögonen på mig! trevligt ju. Nu är jag i Skummeslövsstrand igen. Blev dock en lite oförväntad händelse när pappa kom och hämtade mig. När jag går ut så står där en NY BIL! HAHA, skratta så jävla hårt! en Volvo S40, röd. Det blev en fin biltur hem. Pappas förra bil var liksom inte den finaste.

Börjar bli jävligt kallt ute nu, så ett tips: se upp så ni inte halkar! HAHA, det kan se väldigt roligt ut. Inte kul när man själv hamnar i den situationen, hehe. Det var allt för mig, ha de fint som fan! ♥


HA! rätt så cool eller? (Sigrid som fotat)

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback