NEVER ALONE, ALWAYS ALONE.

Kass uppdatering.. men ska jag vara ärlig så har jag inget speciellt att skriva om vad som händer. Skolan gör mig så trött, så jag orkar typ inte. Får se om det blir lite bättre uppdatering i helgen. Fast kan inte garantera det eftersom att jag måste jobba på som fan med ett arbete. Just nu sitter jag och gör en filmanalys i svenskan. Inte världens lättaste, svår film också.. Romeo och Julia. Sen måste jag fixa bok, har en bokanalys som ska vara inne snart också. Sen engelskaprov, nytt projekt i foto B, historiaarbete, MDK-uppgift kvar också... alltså AMG. SKJUT MIG. Ni får ha de bra i alla fall (hoppas ni har mindre läxor.. eller nej hoppas ni har mer mohahaha)


Takida

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback