HER VOICE RESIDES INSIDE MY HEAD.

BLOGGA inte igår för jag var faktiskt inte inne på datorn, utan bara på iPhonen. Hade som sagt idrottsdag igår, kan sammanfatta det kort. Hallandstrafiken är cp, även så LBS. Är ledig idag, för vi har ett arbete i foto som är lite fritt. Fotostudion var bokad hela dagen så jag har inget att göra i skolan. Sen har jag ingen historia denna veckan, för det är uppdelat. Nästa vecka är halva klassen ledig på historian och nu är jag ledig denna veckan. Så jag börjar också senare imorgon! :D igår hämtade jag ut biljetterna till BFMV. Det är även två förband som ska spela, Escape The Fate och Funeral For A Friend.

Blir nog nice! Nu bjuder jag på lite bilder från igår. (Tagna med iPhone)


Jag och Isabelle var fräcka och tog en Chailatte innan vi tog bussen till tennisen.

HÄFTIG TJEJ MED MINA SMÖRGÅSRÅN<3

GOTT!!

Efter tennisen åt vi på Burger King, som jag inte visste fanns i Halmstad ens!! :O

Häftig!!

Ännu häftigare!!


All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback