TEN THOUSAND FISTS.

Tänker faktiskt gå och lägga mig snart, eller snart och snart.. hehe, lite senare blir det nog. Somnade i soffan innan, trött som fan. Fast först ska jag sitta och inte ha något liv och svara på frågor och lyssna på musik. Haha.. vill beställa kläder från internet också >: en band-t-shirt plus lite annat. Men jag har ju inte fått något sommarjobb så nu måste jag spara pengarna. TRÅKIGT för mig. Jaja, blir väl shopping ändå nångång! :D

Åh.. tänk imorgon när man vaknar är det bara torsdag!  Fan så sköönt. :D :D :D

Nu tycker jag att min kamera kan vara klar snart så att det kan bli lite mer som vanligt här på bloggen. Nya bilder helt enkelt! jaja, det är bara att vänta.

Nice låt. DISTURBED

Inte världens bästa kvalitet precis men det fanns typ ingen bättre höhö.


Marjory Stewart Baxter! you taste like sunshine dust! ._.

Peace!

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback