SO AM I STILL WATING.

GODMÖRGEN!

Eller det var ett tag sen jag vaknade men ändå. Blev sent igår, satt och tönta som fan med SiggeJÄRD på Msn. Hade lite samtal genom msn och spelade RÖJ, haha no-lifers. Saknar camen så jävla hårt. Får inte den att funka på vår dator, men jag ska försöka leta upp skivan till den. Om man nu fick någon skiva, höh. Aja... idag blir det att plugga matte, eller iallafall lite senare. Sen tänkte jag tvinga mamma att bjuda hem mig till henne idag, så ska hon bjuda på god mat. HIHI! :D :D :D om hon är snel.

Känns lite bättre i nacken/ryggen nu, hoho. Höll på att bryta nacken i fredags. Failade väl rätt så hårt när jag skulle göra volt på studsmattan hehe. Fast jag tänker inte sluta göra det, det var bara den gången. Haha...



Peace
Out. 

Anonym:

Hahaha, "asså jag kunde varit på väg till sjukhuset nu" xD

2010-05-09 @ 14:47:35
URL: http://faceyourcrime.blogg.se/

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback