RAINING BLOOD.

KASST VÄDER!! >:O

Blir arg på denna dagen. Dessutom gillar jag inte Skolverket, de är elaka och ja.. knepiga. 

Jaja, GOTT MED LÅNGHELG NU IALLAFALL!

Tror det är det tidigaste jag varit hemma någonsin! :D kom hem typ 12:50 eller något. Göttans! nu sitter man här och chillar med nice musik. Ska hem till mamma senare igen, ska plugga matte varje dag och så ju. Nationella var svårt tycker jag >: och fan inte alls likt de talen som jag fick plugga på. Blir bara svårare och svårare varje år... min hjärna gillar inte matte. Tror inte del 2 är särskilt lätt då, hehe. Hoppas man kan samla tillräckligt med poäng iallafall, just nu gaaanska tveksam. Ledsen hest. Korkad hest. Men hur mycket onödigt var det inte man skulle kunna egentligen, vafaaan! -.- kommer ju inte användas i min framtid iallafall ._.

Typ detta ska man kunna: x(7+90-g)fdgj-strhlX+otx. Ganska likt... jaja, det är mina problem.

Alltså är det verkligen MAJ MÅNAD?
man ska kunna ha sin vårjacka och sina tygskor när det är MAJ?! INTE okej. Sverige är så kallt, ska veeerkligen inte klaga att det är FÖR varmt i sommar. Saknar min kamera, imorgon var det ett år sen jag köpte den. Tråkigt. Börjar bli snålt med bilder på bloggen nu. >: "kom heeeeeem! vi börjar om igen!!" Haha.

Får bli lite bilder på bebiskatt :)



Peace. ♥

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback