PILOT. B-)

Schenna alla snela hestar!

Fredag vilket innebär WEEKEND! :D slippa helvetet ett tag med andra ord, hehe haha hoho höhö. Nationella i matte del 2 idag, om MVG-elever tycker det är svårt då ÄR det svårt. Skolverket = knepiga.

Sitter hemma hos mamma nu, ska käka lite grillat sen drar jag hem till Sophia lite senare. Slutade typ runt 15 idag, var lite segt men ändå nice ju. Fick gå lite mobbad på stan, Säl åkte ju innan men men nu är jag hemma! det började dock regna just när jag var ute, elakt. Fast som tur var, var jag ju nästan framme. Imorgon blir det kaaanske hem till kusinen som fyller 20, får la se vad papi säger. Om ni bryr er, har inte så mycket att skriva now. Har gjort rätt så länga inlägg nu i veckan ju! ;-)

Kan bjuda på lite färska bilder och de bevisar att jag är en schteeekare som chillar grillen varje dag! lite synd att behöva använda camen för jag såg när jag kom hem att något nummer från Halmstad hade ringt, så det var antagligen kameran! typiskt, ringde typ 10:50 och då var ju ingen hemma. Aja, får ta det på måndag men ändå SEGT!

Gör lite reklam för Cameroid också här ser jag håhå. Jaja man ser i alla fall att jag schteeker i solisarna. B-)



SKOJAAAAAAAAAA för ni som inte fattade det. Hehe. ._.

Peace.


All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback