MATTETIMMAR.

Ja, det är väl det jag har ägnat min kväll åt hähä. Håller tummarna för mig själv imorgon! jag ska klara det. MÅSTE!

Aja, idag hade jag, Isabelle och Sigrid muntliga nationella i engelska. Lol, gillar inte att prata engelska inför läraren så man faila kanske lite ibland fast man visste att man kunde säga det rätt men fick liksom inte fram det så snyggt, haha. Men vaffan det blir G antar jag. Roligaste under samtalet: person X skulle säga lastbil på engelska och kommer fram med "lastcar" haha :D

Nu har jag brett fyra mackor tills imorgon. Ska dricka ett fett jevvla glas mjölk + juice. Måste vara pigg inför provet.. har ju börjat bre mackor nu på kvällen så att jag slipper göra det på morgonen. Är äckligt trött då och det tar tid. Så man sparar både tid och det är lättare. Försover man sig ofta passar det ju bra, haha. Slog rekord igår. Vaknade 06:56!!! bussen utanför går 07:09, alltså betyder det att jag ska vara klar typ 07:06. Men vet ni.. jag hann för jag är SuperJosse. HA! B-)



Nu måste jag göra mig redo för läggdags. Sov gott, PEACE.
isabelle.:

Lastcar! ;} du är Super-Kvinnan! Slår ner alla människor som går runt och tror dom är fräcka i Ramones-tröjor, men så är dom hiphopare. ._. STENA DOM!

2010-05-12 @ 14:03:45
URL: http://borgman.blogg.se/

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback