ZEBRA.

Hello.

Lördag, chilldag. Vaknade typ 11:08 hah, sen duscha jag, klädde på mig och sen kom mamma, så körde vi till Eurostop för att handla doppresent. Ska på dop imorgon, hähä ska bli nice med mat i alla fall haha. Karsefors igår då ja, mycket trevligt men sen på slutet börja det bli segt som fan så vi drog hem liite tidigare, också JÄVLIGT kallt. Dumma väder! tänk så skulle det vara så här kallt på skolavslutningen ._. allvarligt fel då alltså.. jaja, TACK FÖR IGÅR! ♥

Chill&grill pågår för fullt här hemma, dock måste jag plugga men jag måste ha alla svaren till ett papper först! -.- var sjuk och glömde såklart bort det på fredagen.. aja inte lätt att komma ihåg, får se om jag kan fixa det på något sätt annars blir det bajs av allt. >: suger att ha prov på måndagar alltså, dessutom ska en till sak vara klar i svenskan den dagen. VILL HA SOMMARLOV NU!

Kan visa vad jag hade på mig igår ;) dock inte de skorna pågrund av cpstörd vår/sommar.

denna bilden sög men skitsamma kan lika gärna vara kvar nu hoho..


Ronja:

vem är det som ska döpas? :P

2010-05-29 @ 22:09:04

All typ av reklam tas bort direkt!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback